taraensander.reismee.nl

De vakantie komt nu echt dichtbij..

Hallo en welkom op onze reismee site,

Wij zullen jullie de komende weken op de hoogte houden van onze voorbereidingen voor de vakantie, en de reis naar en door de Dominicaanse Republiek.

Vandaag is het nog precies drie weken voordat we het vliegtuig instappen, dat betekent niet alleen dat het aftellen nu echt begonnen is, maar ook dat we de ticktes kunnen downloaden, kunnen inchecken en de stoelen kunnen reserveren..

Sander heeft ons vandaag al ingechecked en onze stoelen gereserveerd (zie afbeelding), we zitten aan de rechterkant van het vliegtuig (bij het raam) en achter de vleugel. Sander had mij een printscreen gestuurd met daarop de plaatsen waar we zitten in het vliegtuig, toen ik dit aan mijn vader liet zien zei hij met een lach dat het erg op de film "the final destination" leek.. Als dat maar goed gaat!!

Reacties

Reacties

vinkesther_r@hotmail.com

Leuk om jullie te volgen op deze site. Ik probeer even uit of een en ander werkt

Mirella

Ik zie jullie denk ik niet meer voordat jullie weg gaan... Dus bij deze dan maar: heel veel plezier!!! Geniet van het mooie weer en de leuke dingen die jullie gaan doen. Ben benieuwd naar de verhalen en foto's!!! xxx

marvin

veel plezier maak wel veel foto's heaa kan ik het zien ;)

adriana

Nog èèn nachtje slapen en dan is het zover.....
Heel veel plezier!!!;)

Twee weekjes. ik ga je missen.........

Dikke kus.

margareth

hoi tara en sander

ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad
heel veel plezier geniet ervan

veel liefs dikke kus Mar

Oma Rijsdorp

Ben benieuwd, hoe de vliegreis is verlopen .Tara, heb je nog in spanning gezeten ?
Geniet !
Groetjes Oma

leon mar jeff marvin tommy

hoi tara en sander

we zijn blij om te lezen dat jullie een voorspoedige reis
hebben gehad.het ziet er naar uit daar echt vervelend
om daar twee weken te moeten blijven die enge witte
stranden en die blauwe zee niet normaal.
wij zitten hier met z,n alle in de zeik regen storm
echt toppie echt herfst.
heel veel plezier op jullie eerste excursie
genieten doen jullie zeker dat kan niet missen daar op
zo,n mooi eiland.
we gaan het snel weer lezen dat is echt leuk.
veel plezier veel liefs leon mar jeffrey marvin tommy

Mirella

Haha, er zit ook weer een echte Sander-foto tussen...

margareth

hoi tara en sander

we hebben jullie verhaal gelezen en de mooie foto,s
weer bekeken ik was benieuwd dus ik had vandaag al
een paar keer gekeken echt leuk heb je nog een stekkie
mee genomen voor in onze voortuin.
we wensen jullie heel veel plezier verder.
met dolfijnen zwemmen lijkt me echt geweldig.
veelliefs dikke kus uit vlaardingen
van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!