taraensander.reismee.nl

Dag 1 en 2

We zijn nu al een dag op de Dominicaanse Republiek, maar omdat we gisteren geen verhaal hadden geschreven gaan we nu eerst even terug naar gisteren (het vertrek)..

Om 06:00 uur ging de wekker maar we waren allebei al klaarwakker door de zenuwen. De laatste dingen ingepakt en nu écht het slotje op de koffer. Om 07:00 brachten Sander's ouders ons naar Schiphol, daar natuurlijk nog even een Starbucksje meegepakt, afscheid genomen en door de douane. Om 09:30 opgestegen en de vlucht ging inderdaad zoals Sander zei supersnel en goed. Om 14:00 lokale tijd kwamen we aan op de luchthaven van Punta Cana. De luchthaven leek eerder op eenhut dan op een luchthaven.. het was letterlijk een uit de kluiten gewassen houten hut met wat bewakers.. Daar moesten we wel een beetje om lachen. Binnen 30 minuten stonden we met koffer en al bij de bus en waren we ook binnen no time bij het hotel.

Daar namen de 'boys' onze koffers mee en leidden ons naar ons appartement

Cool
. Prachtig appartement met alles erop en eraan, met het strand op 50m afstand is dit echt eenmooie ligging. We namen even een kijkje op het prachtige strand en de rest van het resort, aten bij het buffetrestaurant wat ook aan zee ligt en om 21:00 waren onze luiken al dicht.

Vandaag:
Vroeg wakker werden we dan weer wel, om 05:00 was Meneer Vink klaarwakker en besloot zonder mij wakker te maken naar buiten te gaan om lekker foto's te maken

Surprised
.. Toen hij terugkwam was ik gelukkig nog aan het slapen, anders was ik wel een beetje boos geweest, maarjaa mannen hè.. Die zouden niet snappen waarom jij je nou zo zou opheffen.. maar goed. Heerlijk ontbeten bij hetzelfde buffet restaurant.. De 5 excursies geboekt en aan het strand en zwembad gelegen.. Sander heeft inmiddels ook al de Dominicaanse alcoholische drankjes ontdekt maar lust er tot nu toe nog geeneen behalve natuurlijk de Piña Colada. Nu is het hier 19:00 en kunnen we gaan avond eten, daarna zullen we denk ik in de lobby 'chillen' en daarna lekker naar bed. Want morgen staat de eerste excursie al voor de deur: Marinarium (of Marimerium zoals Sander het steeds noemt
Laughing
) dan gaan we met roggen en haaien zwemmen, lekker avontuurlijk dus!!

Sanne

Echt super leuk allemaal! :)
En nog veel plezier op alle excursies heaa,
en tja mannen he.. die snappen het soms nog niet echt haha

xx

opa en oma

Fijn dat jullie een goede reis gehad hebben, het ziet er daar schitterend uit.We kijken uit naar het volgende verhaal en foto,s. Veel liefs opa en oma.

Joost

Wat een toplocatie, lekker van genieten!

margareth

hoi tara en sander

wat een mooie foto,s vooral die grote rog echt bizar.
veel plezier vandaag met luieren.

veel liefs uit vlaardingen

marvin

hoi, tara en sander. nog heel veel plezier en die grote rog was echt groot.

Adriana

Hoi, Tara en Sander,

Zondag in Rotterdam, de regen valt met bakken naar beneden...tja.
Dan maar ff naar taraensander.reismee.nl en de zon komt door het scherm heen ;-)
Heel veel plezier vandaag.
Dikke kus.