taraensander.reismee.nl

It's the final countdown

De koffers zijn gepakt, de zenuwen nemen alsmaar toe en het duurt nog maar 13 uur voordat we échtgaan vliegen!

We gaan zodadelijk naar Amstelveen en dan het laatste nachtje slapen (voor zover dat lukt). Dan rond 06:00 uur opstaan, de laatste dingen inpakken en dan op naar Schiphol. om 08:30 door de douane en om09:30 gaat het feest echt beginnen!Tegen de 10,5 uur vliegen zitten we niet op. 'De tijd vliegt voorbij hoor' zegt Sander, dus daar vertrouw ik dan maar op

Laughing
..

Kortom wekijken er echt vreselijk naar uit enwe zullen proberen om elke dag een verslag te doen van onze vakantiein de Dominicaanse Republiek

Cool
.

Reacties

Reacties

sanne

Echt heel veel plezier zussie!
en niet te veel mij missen daarzo he, hahaha
ik hou me ipod en telefoon bij me hoor ;)
Sander, jou wens ik ook echt heel veel plezier toe!
xxjes

opa en oma

Wij hopen dat jullie goed aankomen daar, en geniet er van liefs opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!