taraensander.reismee.nl

Een kusje van een dolfijn maakt je dag compleet!

In de tussentijd zijn we ook naar een plaatstelijk winkelcentrum geweest wat echt 'spectaculair' zou zijn. Het was best een groot winkelcentrum alleen 2/3 stond leeg.. Er was ook een IKEA maar alleen evengroot als een halve Albert Heijn! Dus we waren snel uitgekeken.

En dan vandaag ein-de-lijk de dolfijnen excursie, hier hadden we nog meer naar uitgekeken dan welke excursie dan ook.

Na lekker ontbeten te hebben liepen we richting ons appartement, we werden (dachten we) om 10:20 opgehaald bij de meeting point voor de excursie. Toen Sander op z'n mobiel keek, zag hij staan: 'Dolphins Explorer over 5 minuten'. Het was pas 09:35 dus we keken elkaar aan en dachten ohh kut.. Het bleek dat we ons vergist hadden en dat de quad excursie om 10:20 begon, en de dolfijnen excursie om 09:40! dus we moesten even een sprintje trekken om de tassen te halen en weer naar de meeting point in 5 minuten.. gelukkig waren we optijd maar toen kon Sander zijn creditcard niet vinden die we nodig hadden om de foto's met de dolfijnen te betalen. Dus moest hijweer terug rennen naar het appartement en kwam 5 minuten later terug zonder creditcard. (Hetbusje was inmiddels net aangekomen)Hij konde creditcardniet vindendus keken wenog eens goed in de tassen en bleeker toch in te zitten.. lekker slim weer!!

Laughing

Na drie kwartier gereden te hebben kwamen we bij onze bestemming. Eerst kregen we een korte uitleg over wat we precies gingen doen, we kregen o.a een papagaaien show te zien en kregen een kusje van een zeeleeuw. (die net lekker vis had gegeten dus je snapt wel hoe dat rook..) Daarna gingen we ons omkleden en de spullen in de lockers. zwemvesten aan en over de lange pier richting de dolfijnen. We waren met nog 4 stellen en de dolfijnen trainster. We deden kunstjes met twee schatten van dolfijnen, het waren twee mannetjes en hadden in totaal een klein uurtje in het water met ze doorgebracht. het was echt een geweldige ervaring die we nooit meer zullen vergeten! hierna kregen we nog een zeehonden show te zien die ook echt super leuk was! toen hadden we nog 40 minuten de tijd om de foto'sen dvd te kopen endaarna weer de bus in en terug naar ons hotel.

Dinsdag hebben weook een leuke maar helaas ook de laatste excursie van deze vakantie; de quad safari, waar we ieder op een eigenquad door de bushgaan rijden, en waar we ook in natuurlijk bronwater gaan zwemmen. We zijn benieuwd!

Opa en Oma

Ja je kunt het natuurlijk niet missen hé, Ikea.
Tara, was er geen lidle in de buurt.
Maar een voordeel dat er zo weinig winkels waren, Sander hoeft dan niet zo lang te wachten, totdat je uitgekeken was.
Ik kan me voorstellen dat er wat paniek is,
Als je niet weet waar je de creditkaart gelaten heb.
Kijk dat gebeurt nu met mij zo'n beetje (alsheimer).
Ach als je van haring houdt, is dat toch niet zo erg om door een Zeeleeuw gekust te worden.
Maar we geloven wel dat julie daar heel erg van genoten hebben, want dit gebeurt ook niet elke dag.
Genieten jullie er nog lekker van,
Groetjes aan julie, Opa en Oma.

leon mar jeffrey marvin tommy

hoi tara en sander
Geweldig die foto,s vooral van die dolfijnen
ook daar ziet het er erg mooi uit.
heel veel plezier op jullie volgende excursie
we gaan het dadelijk missen geen foto,s meer kijken
en leuke verhalen lezen.
nog heel veelplezier
veel liefs van ons.

Ditmar

Leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet nog van de laatste momenten daar.