taraensander.reismee.nl

Een kusje van een dolfijn maakt je dag compleet!

In de tussentijd zijn we ook naar een plaatstelijk winkelcentrum geweest wat echt 'spectaculair' zou zijn. Het was best een groot winkelcentrum alleen 2/3 stond leeg.. Er was ook een IKEA maar alleen evengroot als een halve Albert Heijn! Dus we waren snel uitgekeken.

En dan vandaag ein-de-lijk de dolfijnen excursie, hier hadden we nog meer naar uitgekeken dan welke excursie dan ook.

Na lekker ontbeten te hebben liepen we richting ons appartement, we werden (dachten we) om 10:20 opgehaald bij de meeting point voor de excursie. Toen Sander op z'n mobiel keek, zag hij staan: 'Dolphins Explorer over 5 minuten'. Het was pas 09:35 dus we keken elkaar aan en dachten ohh kut.. Het bleek dat we ons vergist hadden en dat de quad excursie om 10:20 begon, en de dolfijnen excursie om 09:40! dus we moesten even een sprintje trekken om de tassen te halen en weer naar de meeting point in 5 minuten.. gelukkig waren we optijd maar toen kon Sander zijn creditcard niet vinden die we nodig hadden om de foto's met de dolfijnen te betalen. Dus moest hijweer terug rennen naar het appartement en kwam 5 minuten later terug zonder creditcard. (Hetbusje was inmiddels net aangekomen)Hij konde creditcardniet vindendus keken wenog eens goed in de tassen en bleeker toch in te zitten.. lekker slim weer!!

Laughing

Na drie kwartier gereden te hebben kwamen we bij onze bestemming. Eerst kregen we een korte uitleg over wat we precies gingen doen, we kregen o.a een papagaaien show te zien en kregen een kusje van een zeeleeuw. (die net lekker vis had gegeten dus je snapt wel hoe dat rook..) Daarna gingen we ons omkleden en de spullen in de lockers. zwemvesten aan en over de lange pier richting de dolfijnen. We waren met nog 4 stellen en de dolfijnen trainster. We deden kunstjes met twee schatten van dolfijnen, het waren twee mannetjes en hadden in totaal een klein uurtje in het water met ze doorgebracht. het was echt een geweldige ervaring die we nooit meer zullen vergeten! hierna kregen we nog een zeehonden show te zien die ook echt super leuk was! toen hadden we nog 40 minuten de tijd om de foto'sen dvd te kopen endaarna weer de bus in en terug naar ons hotel.

Dinsdag hebben weook een leuke maar helaas ook de laatste excursie van deze vakantie; de quad safari, waar we ieder op een eigenquad door de bushgaan rijden, en waar we ook in natuurlijk bronwater gaan zwemmen. We zijn benieuwd!